black

Ja då var man helt plötsligt svarthårig.Man måste ju testa hallå`?.. eller så borde man inte ha gjort det
Tog iaf skoterkortet i lördags med ett fel på provet, så det kändes bra! Efter det var jag med Maja & Daniella och vi såg på Suburgatory, käkade chokladpudding, snackade och hade det mycket bra!! Igår var jag och Dana ute med hennes skoter med rosa skidor;) och idag har man förjävla ont i ryggen och benen så mycket man har spänt sig, men kul var det veerkligen,
Idag var jag hemma från skolan för jag mådde illa och Alex var också här, vi har endast hunnit med att duscha sen vet jag inte vad vi riktigt har gjort haha, det kan bli så. Nu ska jag käka äppelkaka med vaniljvisp och titta på BB sen sova puss! en från i fredags;)hhaha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0