TATUNG

Idag käkade jag Alex och Frida lunchbuffe´ på Tatung, det var väl dagen höjdpunkt kan man väl säga, förutom att de inte hade så bra utbud just idag. Jag och Jojjo gick till studiestugan i efterskolan (när man känner att man kan 0..) och sedan har plugget fortsatt hemma konstant i fleera timmar.. Fått gjort bort 2 inlämningsuppgifter och en redovisning. Känns såhäääääääääääääääääää--------------------------------------------------------------------------------r skönt. Nä men dagen har varit bra faktiskt, ett glatt humör, annars tappar man gnistan. 
En till tråkig sak är att Jennnifer har farit tillbaks till hennes andra hem (ja Jennifer, ditt oficiella hem är här i Skell, kom inte och stick upp nosen med något annat struntprat). 
Kom på en till väldigt jobbig sak.. mitt lilla simkort fungerar inte till tegelstensmobilerna så har ingen mobil alls. Jag trodde det skulle gå bra, men kom på mig själv med att jag gör allt på luren, kollar upp saker och så. Man hinner dock mycket mer om man inte har någon telefon, ett bra exempel är idag. 
 
chillar vilt vid elementet med dubbelhakor

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0