GOD JUL

Dagen har varit hur bra som helst och tomten har varit snäll. Fått igen mobilen så kan blogga nu igen! Tänkte lägga upp bilder på vad jag har fått idag(mobilbilder),
vi börjar med första julklappen som var från älsklingen, Beyoncé pulse, mmmmm


3 sköna tröjor, nattlinne och en svart kavaj

3st flytta- hemifrån-saker









parfymen igen, 2 änglar, pengar, träningsbyxor och en söt stekspade

rosa necessär, svarta jeans, 2 börsar, julgranskulor och en grej som man gör egna hamburgare med (IM I FAT?!?)




vet dock inte om jag ska behålla båda börsarna??


rosa mugg, mango-te, tedoppare, kola och Pierre Robert sockar(skönaste)


sist men verkligen inte minst- en fyllvuxen julgran!! som jag ska ha i mitt rum, ska köpa ljusslinga, mer bollar, glitter och en stjärna till den så observera att denna är ful nu



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0