underbara tisdag

h
Idag skola, vi fick sluta 3 timmar tidigare eftersom vi inte hade någon matte och sv. Jävligt skönt må jag säga! Vi var tvungna att gömma oss för läraren så hon inte skulle hitta alla för då hade vi haft lektion..hehe.
Så nu sitter jag hemma vid datorn bara och chilledillar och har en alexander två meter framför mig(han spelar runascape (TÖNT!!!) ) så kan livet vara ibland. Idag ska jag hinna träna och jag och Matilda ska troligtvis fara och titta på hans boxningsträning. Har inget plugg till imorgon vilket är vääääldigt skönt!
Igår tog jag och mamma fram julsaker, det blev väldigt..ja..juligt. Lite småomtar här och var.
Nu ska jag störa min älskade, hörs! (han sitter nu och sjunger: jag är gjord på eld, jag är gjord på eld) ojojoj
ute på prommis i röda byxor, snyggt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0