my weeekkk

tisdag:var med matilda och skojsade på,vi spelade koert osvosv var mycket roligt att vara med henne iaf,,,och sedan kom elliot. vi somnade runt 5


onsdag: var med mina sköna vänner dana, petra, alma, julia och alicia. jag gjorde efterätt som var enormt god och sedan sov alma och dana här


torsdag: (tooooday) varit med daniella, sett 2 filmer för vi var så trötta. Crazy Stupid Love är en film jag
rekomenderar på allra högsta grad! hon for just hem till sin snarkande mormor som sover i garderoben (haha-haha)
imor

imorgon: flyger jag och mamma till Uppis och vi förblir där tills på måndag


här kommer en fin och mycket gammal bild på mig och mitt rapunzelhår! töp något sådant

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0