valborgs

hade det jättttekul igår! började kvällen hos ellen där vi var 15 tjejer tror jag, vi lagade mat käkade,snackade,dansade och hade jätttekul:D jaa osv, runt 11 for vi ut till älven där vi spenderade resten av kvällen;), sen sov alex och daniella över hos mig!love u . Idag for jag och matilda och gymmade och sen hem till hennne och ut senare osvsovovos:D love u ! var tvungen att fara hem tidigt för jag skulle städa jennifers rum eheh, NU ska jag duscha åså.
här kommer bilder från igår..tog dock inte många:(..verkligen inte (haha tog typ bara kort när vi käkade..) tack tjejer för kvälllen!
sådär såg jag ut iaf:)hade på mig en byxdress från bikbok.drogbilden
maja smakade på en sur citron;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0