torsdag

snart har man gjort bort alla prov och nationella! hade matte C-delen idag och det gick sådär och spanska hörförståelse jadu..det vill itne jag prata om. Imorgon blir det att lämna in mitt KLARAAAA so-arbete och göra bioligoprov och även spanska läsförståelse na. önska mig lycka tillllll tack
vi har haft 2 skolavslutningsövningar idag och det låter jättebra! och haft min sista fysiklektion hellyeahhh
hade inget annnat att skriva nu för jag måste ta resten av dagen åt att plugga mer..,förhoppningsvis tjänar man på det i slutändan ändå.
alma förlåt för jag och maja sprang iväg med idna chips idag.ville bara säga det♥;$ har varit rätt sprallig idag..


sryyy för jag inte har några ok bilder nu,har bara cambilder elr google.. kul? nja.,
här kommer 2 från sommaren


..varför klädd så tragisk för?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0