tisdag

svar på vart min pojkvän bor: han bor i byske nu, och praoar på shoshim i skellefteå, därför han kan vara här mycket på veckorna:)!


idag var jag på vårdcentralen och tog en spruta..aaaaj, ont i lilla fingertoppen hade jag..är så nervös innan sprutor,men jag är van höll jag på säga och sa..från förra året . haha failen idag var att jag inte har sagt till mina föräldrar att jag käkade ppiller och att doktorn läste upp att jag har gjort det från dec..haha ojdå;$. sen skulle han trycka på magen och tyckte han gick ovanligt långt ner..hm? alex tror deet är en pervoläkare haha. har parasiten och den kan hålla i sig upp till 4-5 veckor..och jag är på min andra nu



nu ser jag på Dr Phil..älskar det programet och alla i min familj mobbar mig för det.dom tror han är fejk, nej det är han inte säger jag då, jo säger dom, nej säger jag, jo säger dom, nej säger jag, jo säger dom, NEJ FÖR FAN säger jag, JO FÖR FAN säger dom, MEN HELVETTE NEJ säger jag, MEN HEVETTE NEJ säger dom, jag spottar i per i ansiktet och får tbx spott 0,0001 sek efteråt.. haha nästan så då..

btw, har ni läst att jorden kommer gå under på lördag?. jag tror det och därför tar jag vara på tiden och ligger inne och kollar på tv haha
haha fjååårtizzar.., solskydd på löpparna

Kommentarer
Postat av: Anonym

vars bor din kille i vnliga fall då? visst är de typ eskilstuna? är inte de jobbigt, hur klarar ni de?

2011-05-18 @ 19:08:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0