parasiterna kan döööööööööööööööööööööö,linn med,dock när hon blir gammal

nu har jag varit sjuk länge och det är troligtvis parasiten,drick för fan inte vattnet,är nog bara jag som är så osmart som vet om att jag kan bli sjuk men gör det ändå..fuck´´´ Har även märkt att man blir friskare när man KAN vara vid datorn efter en vecka..,  orkar inte skriva ngnting,orkar ingenting
nu när jag har varit sjuk så har alex varit här ,han är också sjuk. vi har sett på v film osv hela dagarna och på kvälllen ba; tjaaa är du häär! .. inte haft ngn social förmåga alltså. I helgen kommer jag också att vara sjuk så ni vet, så dålig uppdatering     lyllos mig som får se masssssor med film när ni andra gör tråkiga saker:( för jag har ju verkligen inte sett film en hel vecka..nene
btwwww iaaaaaag ska jag käka potatigratäng och grillat köttttt, och ska försöka äta en riktig måltid:]orkar inte förklara vad jag menade men ååh nu blir det jobbigt.varm som en varmkorv är jag. hejdå
saknar er mina vännner♥ ska se BB nu,
HAHAH tycker det är jätteroligt i bigbrother när musiken spelas också är det en liten (observera LITEN) gubbe som har gömmt sig lite här och var i huset också ska dom hitta han och slå han på skallen för att musiken ska sluta ahahahahahahah orkar itne skratta mer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0