matildaaa

igår hade jag och alma boxning med 6c och våran klass 9b. det var jätteroligt!! och alla gav gärnet och blev svettiga,det gilllar vi!!!!, idag käkade även jag och almis på 3 kronor:(och lunchdate hade vi också..(HAHA). IDAG hade vi nationella i matte, första deen var jätteenkel och andra delen inte det lättaste.. NU är jag med matilda:D:, båda var så trötta så vi onte orkade fara ut, vi har gjort lite askaer sen käkat gröt och nu tränat:D:D båda är astaggade så det är jättekul!! och vi med våra planer haha:(, kl 8 ska vi se du är vad du äter och bara tokchilla.skönt♥ har förrästen glömt tt säga att jag nu testat på zumba och det var veerkligen jätteroligt!ska börja dansa det ofta nu:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0