idag

skolaaa, slutade halv ettt och efter det for jag och syrrran på stan:D jag hittade en bikini och en klänning,men hon köpte den i sista storleken. fatttar inte varför inte butiker tar in alllt mer av S för det är ändå den storleken som alllllltid tar slut först,well well
sen har jag försökt plugga men idag var en seg dag då jag var trött på kvällskvisten så jag tog en dusch och såg på bb, och ni som såg det...herregud hur kul var det inte när simon skulle starta ett bråk med sara.ojojoj
beställde en annan bikini i vintras och jag fick det nu, duktigt HM!;) fast det var för hela sverige hade beställt den..supersöt och i den fina röda färgen är den!
där är den<<, och stekisarna var även på

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0