dfcgvbhnjdömkö,läöD

svar till elin: tog tyvärr inga bilder då..men när hon gör det igen så lägger jag ut!

idag skola, JÄTTEKUL var astagg på allllt och det var jättekul att träffa vänner igen♥går nästan inte att förklara alltså.., på hkn bakade jag joffe och dana världens godaste bullar:]!vanilj ofc. efter skolan hann jag ocj jennifer sola ute i typ 10 min ahah och vi skrek så kallt det var..värt?;) sen kom daniella hit och vi gjorde jättteroliga saker..haha,kan tyvärr inte säga. ♥ efter det har jag pluggat... har skrivit faktan om Buddhismen och lite av det andra och kollat igenom biologin , nu ska jag se bb och sen sova..är inte på så bra humör direkt,personliga stuff fattar inte hur du kan vara så ibalnd,du dansar tango med mina nerver.
hoppppas alla haft en bra tisdag iaf:),
på tal om ingeting..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0