alexander

svar om alex: fram till 1an bodde han i byske och vi träffades när han bytte till den skola jag går på(han är alltså ett år äldre) fast det blev ingeting då.eller vi höll på åså fast ja jag dissade han:] sen i 1an flyttade han till Örebro(för att gå skola) och när han hade bott där i några månader så började vi snacka igen och så. han kom hit upp varannan vecka (byske) och vi träffades då och då ville jag verkligen ha han(!!!)(och han var tsm med en annan tjej då;$det skiter väl jag i hehe) sen blev vi tsm och dom gjorde slut,haha eller dom gjorde ju slut innan vi blev tsm. det var jobbigt pga avståndet..lixom träffa sin pojkvän varannanvecka i bara en helg? men tur nog så flyttade han tillbaks till byske nu i jul och har tänkt bo kvar här! så det är underbart:D
saknade han som atttan när han bodde i Örebro,fast tur att det inte höll i sig så länge, hann inte en hälsa på han där nere;)(misstolk) Som dom flesta vet så är jag inte så snabb på svara på sms och dylikt(vet vetkligen inte varför?? så därför är långdistansförhållande lite svårt för mig,gillar bättre att ha ngn som är nära och man kan vara med när man vill . hopppas du är nöjd med svaret. kram


jag och bby♥ världens bästa, love u

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0