UMEÅ OPEN 2011

SÅDÄRJA, nu är min biljett beställd . Jag Daniella och Joffe ska dit och sedan sova på hotell;);) FYFAN VAD NICE!!!!!!!!!!!!!!!! är as taggggggad. Vi är där på lördag:D måste ju självklart se Daniel Adams-Ray.jiiiihooo
blir attt sova på scandic på teg tror jag det är
idag började skolan om, askul att träffa alla igen åså sp dagen gick fort:D sen ahr jag bara varit med älsklignen , skulle egentligen gymma men blev inte så så följde han ända tilll brännanskolan där han fick skjuss hehhe, och fick sällskap av felicia hem, (diggar hennes gångstil)
NU ska jag sovaaaaaaaaaaaaaaaa, för jag är så tröttttttt. PUSSS PÅ ER ALLIHOPPPPPA
spexig bild från mig tilll er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0