söndag

idag vaknade jag,stack med mamma och jennifer till stan, köpte lite grejjer, kan lägga in bilder
Mamma hade fått sin cykel stulen och när vi var utanför ck så såg pappa den!!! så han coh mamma och jennifer satt och spionerade på vem som skulle ta cykeln HAHA för då skulle pappa ta fast tjuven..fast den kom inte så dom ringde polisen som fick komma dit och ta med cykeln, så vi kommer att få tbx den för det var samma ramnr som vi hade köpt den(har varit borta i 1 1/2 år :O ... ) fatta kul ifalll någon skulle vara p¨åväg mot cykeln och pappa ba;hörrruu haru SNATTAT min cykel!?!??! HAHAH
sen har jag sett på hockeyn..fyfan vad spännande.., städat,plugggat

häääär kommer det jag köpte (tråkigt att jag aldrig lägger ut bilder på det..jagvet)
armband från bikbok..köpte dom sista
tycker proffs är lika bra som dust it!testa det!! endast 49kr jämtfört med dust it som vanligast kostar 200kr
stickat linne, HM 99 kr!
svart poncho från HM, 299kr (den har en huva där bak) SKITSNYGG!
ett vanligt roch från HM, sitter bra och är fint,ser dock mer brunt ut där


Kommentarer
Postat av: Alicia

LINN DIN SNATTAREEEEEEEE

2011-03-27 @ 22:42:01
URL: http://trillingar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0