plus och minus

PLUS

* har inget smink i ansiktet längre(förutom mascara,kajal) satsar på att få bort röda fläckar och bli BRUN!
*blivit nyttig
*är glad för allt (brukar oftast vara deet)
*Finland nästa vecka!!!!
*städat rum
*alla vänner är glada och älskar doom
*umeååå open och hotell
*gjort kemi nationella
*har gilllat att börja gå, asså gå promenader (haha:() med musik ofc!
*tränar på 360 flitigt nu:] (elr ska göra kommande dagar)
*ääälskar att ändra mina naglar, hade även nagelsmycken förut som man borrade hål i nageln och smycket hängde löst, MYCKET FINT!
* jag fyller år på tisdag!!
*jag har världens bästa pojkvän
*inte läääänge tills sommmaren ändå
*att det är längdskidor på gympan imorn;$..
*syster har kommit hem och love my family
*att jag sitter och gör paradier på "patrik är du också arg" och skickar till folk
MINUS

*upptäckt att min bikini som jag har beställt är ful och blivit avens på syrran som köpt världens snyggaste i Uppis..
*tappat bort "don't wake before noon" (man har den för ögonen när man sover) VART ÄR DUU..KOM FRAM
*är neggg till alla kommande prov och nationella..
* jag är trött nu och kom på att jag inte alls hade städat rum... :(

blev lite mycket det där,men mer desto bättre enligt mig!
BRUN

vill bli en pepparkakaDET ÄR SÅHÄR BRUNA VI SKA BLI SNART VA??
var faktiskt brun utan daniellas kamera;)oj nu blev det för många bilder på när jag var brun åså, llllet's stop it here.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0