im a up-down girl

jag villlll göra något, skrika, hopppppa, något heelt galet,fast sitter fastvuxen i sängen så det är så nära som omöljigt, heeelt skönt att vara sjuk tycker jag, bara ligga och tare lugnt för ngngångs skull, men det är ju på andra sidan inte kul att ligga nästan helt blöt och ha feber..,känner mig som en brinnande utlänning, blir nog hemma imorgon med..
jag har förresten inte sagt vad jag valt för linjer ,
1. estet media (a-torp)
2.ekonomiska programet (a-torp)
3. vård och omsorgsprogramet
det blir nog bra till slut, om jag inte kommer in på det första tror jag att jag kan bli missnöjd..valde den linjen för det var den ända på atorp som verkade ok. vägrar att gå på balder och kaplan vill jag inte heller gå på..int för att någon skola är bra men.
visst är den där tshirten underbar?, svar; jo den är ganska bar under;)

Kommentarer
Postat av: Daniella

Sv: Att det är!!!, bli frisk nu för fan gumman:(<<3<33

2011-03-03 @ 21:56:15
URL: http://daniellajatko.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0