igår,idag,imorgon

IGÅR var ajg med sanna!!! fastän vi itne gjorde så vääldARNS mke så vare jättekul, skrattar alltid hela tidne när man är med den tjejeen<3 ja vi ska ju inte prata om vad vi gjorde egentligen.,.hahaha,
IDAG vaknade jag coh sanna och for till daniella och andreas som kommit från umeå. vi snackade,bussade ,såg på big brother och en film :D:D, sen for sanna hem:( och jag ,daniella och ante(haha) for till city.där chillade vi runt och sedan fikade vi på waynes dit även lucas kom och hängde på.fucking hockeyproffs
sen for dom på hockeyn och jag vägrade:] så jag var med alex,marcus,hero och veron. vi såg ngn film och muusikade:D, nu är han och duschar och jags itter här och bloggaar
I
IMORGON ska jag,matilda,mamma,pappa fara till ammarnäs till stugan:DD::D och in på dollar store ofc!.på torsdag kommer även några till dit, kommer bliii jätttebraa:D:D KOMMER INTE HEM FÖRRÄN SÖNDAG!!!!
förlåt daniellla för jag snattar bilder av dig nu,





hahaha<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0