homeeee

har haft hur kul som hellst i finland och saknar dom redan, satan vad vi alla grät igår när vi skulle fara och på bussen..jamena det kan ju vara sista gången man träffade dom, känns så konstigt att vara hemma nu;Sverkligen..
igår var jag med alma och daniella hos alex kompis och med massa osvosoovs orkar inte berätta,lite äventyr, var iaf på dåligt humör, sen kom alex inatt
Idag ska jag träffa joffe och daniella för vi ska trippa runt på stan ,jag vill shopppppa...har hittat så himla mke snygggt från hm,bikbok och gina, jag ahr sparat kläderna på datorn och funderar oå att köpa,
NU frukost och klä på sig sen dra, PUSS!
(ska lägggga in alla bilder från finland sen)
<rissausage

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0