FJÄLLEN

hej!!!!!!!!!!!
har kommit hem från fjälllen nu:D vi åkte dit i onsdags. kan skriva upp lite saker jag och matilda har gjort!!!!
*åkt/kört skoter
*dansat i flera timmar i sängen
*spelat spel och trackat mig att jag suger
*målat moppemursh på pertan-per
*träffat människor från ammarnäs
*från nordsjö,skellefteå,umeå
*frågat om hur dom i ammarnäs shoppar
*blivit förföljda av 97or (jag menar det verkligen)
*varit på DS (dollar storeee $$$)
*haft ansiktsmaskor osv
*varit nyttiga
*varit onyttiga (dvs glass och choklad på nattttid)
*settt tards som försöker dansa på tv
*sett filmer (step up 2 och  minns inte om vi såg ngn till:])
*drygat när vi varit trötta:] elr ja..då ahr vi typ sminkat oss haha
*arvid trillade ner i ett hål och vi hjälpte inte honom upp HAHAH
*skrattat åt människor (!!!!!!)
*suttit och nött in hur vi ska fuska i ett spel:],fast vi spelade det aldrig sen ahhaha värt
*stigit uppp tiiiidigt:O
*hängt med människor i fjällstugor,fast ja hahaha...
*fått oss in på ammarnäs krogen:]AHAHA....
*hållt fast en 97a när vi kramades (onormalt länge)(i liggande läge)
*tyckt att vi själva är mycket bättre än alla andra
*inbjudit oss själva till konversationer och skratt (haahaha)
*GÅTT RUNT UTE MED PANNLAMPA:]och slagit den på rött för varning för fara haha
*vi hade likadana tights ochdå fick vi kommentaren "har ni köpt dom där långkalsongerna på rea elr?" HAHAHA
minnns inte meraa nu,
var alltså där med mamma,pappa,matilda,och en till familj som innehöll 2 vuxna och 2 barn:D
här kommer det nåra bilder:Dsynd jag inte tog på allt och alla:(
asså den där bilden är verkligen den ända som går att lägga upp från bilen..ahhaha<3<3<3
ja..varför intee
SKIDMÖSSAN PÅ
måste lägga upp sandwitchh bilden:]
och en förjävla fin pooose med mig


hahahahah
blekare än snön
haha
skyll dig själv att du trillade ner...
nils?
mikael
mattias
påväg hem
ursch för min hy jjust nu..

sådärja!♥


Kommentarer
Postat av: matildaaa

HAHAHAHA faaaaaaasen så grymt!!! hahah<3<3<3<3

2011-03-14 @ 18:05:31
URL: http://cheapfridays.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0