FIIINLAAAND

helllooo, im in finland now, its funny hereee, okej..orka engelska just nu, NEJ hihi, idag åkte vi buss och vi satt nere i soffan hela färden ASCHILLL och roligt!!!, vi käkade på ikea tills vi blev gravida sen for vi på candy world. sen kom vi hit och käkade på en kinarestaurang, jätttemysigt var det där!!hände lite tokiga grejjer..haha, its very hiiiigh up there ,we thought that we were die.....and so on, OPS english, senare har vi alla varit hos Milja ,she had a jäåtte fint hus och vi körde jag ahr aldirg osv, nu är jag hos annie <3, är jättetrött nu för jag itne har sovit,jajajaja men imorgon fyller jag 16:D:D dom firade jag och elllen idag med tårta och sång!tack för det. NU ska jag draaa, PUSSS


INGEN BILD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0