COOLSTUFF

huur grym är inte den hemsidan?:D det finns typ allt där och för alla åldrar, skulle vilja ha jättemke fast allt är så onödigt, LÄNK>>>> www.coolstuff.se
hahaha kolla det här asså;)vem skulle inte vilja ha det
man kan lixom göra vaad som hellst i en sån där utan att ngn vet vem man är, haha fettcooolt..
så satans fräna..har man en dålig hårdag så passar den ju perfekt;)
<< den vill jag haaa:D:D ip vips så har man öppnat en flaska med sin ring, how cool...toooo coool
<< den är mer till tjejer:D

Kommentarer
Postat av: Julia Tellström

Den där ringen som man kan öppna flaskor med har jag flera tror jag!:P

min brorsa gjorde en sån till sitt uf företag som man gör i gymnasiet;)

2011-03-06 @ 11:54:09
URL: http://juliastellstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0