vad gör jag vaken nu?

kunde helt enkelt inte somna..
imorgon blir det tt stiga upp tidigt för vi ska rå om mormor och morfars hund Fibi hela dagen, ÖNSKA MIG LYCKA TILL. har inte det största intresset av hundar (hatahatahatahata) . jag och mamma ska far och skaffa ett nytt pass till mig, efter det stan. Sen ska jag och Maja fara och käka eller hälsa på Alma på hennes sommarjobb;)! blir trevligt. sedan på kvällen blir det tjejkvälll..den är efterlängtad!! med dom bästa såklart.
idag har jag varit i boviken för min farbror Jan fyllde 43 år. Innan det Alex och massa mys
Nu ska jag göra ett till försök med att sova
en sak till! jag har "hoppat av" estet media så nu har jag inget gymnasium alls. LYCKAD TJEJ. nja..
så mamma ska ringaa till syon och snacka sig till attt jag iaf ska få stå i kö till ekonomi som jag vill gå.
intresssssssssssssanta klubbben PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0