hemma!

haft det jättebra i sthlm och uppis. har efter det hunnit med stranden och dana och elin, vi är ju campingpeoplerna alltså!;) och imorgon ska jag matilda dana och elin fara och bada. idag fyller värdens bästa mamma år också! så har firat henne,hon ska få en ny säng den tjuven.., jaja nu ska jag lägga in bilder fråån sthlm osv. hopppas ni hunnit med att göra mke under lovet!
bilderna kommer i lite fel ordning.., vi hann iaf med grönan,stan,skansen,bio (heron city, bad teacher) ,hälsa på hos jennifer och kompani, bada på hotellet osv!
HAHAHA ALLA ÅKTE KÄRLEKSTUNNELN FÖRUTOM MICKE FÖR HAN HADE INGEN ATT ÅKA MED...
bioooo
MR X
ha-ha
hahahah pooosarn med körsbärsträdet eller;)
jag alex och mama trodde hon var riktig i början:O
hahahaha vad gör jg?
hotellet;)
serious på grönan;)
där var man rädd..
happy? haha yesss...
nämen kolla där är ju alex jag och jalle
jag tror jag drog en "jackpott" efter jag ahde klarat karusellen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0