The good guy..

idag for jag hem runt 1 tiden,efter det har jag bara varit hemma, mått dåligt, fast nu äre bättre, såg just på the good guy,den var sjukt bra tycker jag, ni borde verkligen se den! jag känner inte för att sova nu,vill ha ngn här ,vill inte vara ensam:(, särskillt inte när man har sett dethär klippet på youtube..

man är inte mänsklig om man inte gråter till den..men nu ska jag lyssna på musik elr ngt i den stilen, en ny dag imorgon!pusssar
2 glada linnar
btw,jag har kommit på en sak, matilda sa att hon hade tråkigt, då kom jag och tänkta på att jag har aldrig haft tråkigt i hela mitt liv tror jag,(klart som fan att jag har), nää men typ om man bara är hemma och så så kan jag alltid roa mej med ngt,vääldigt glad för det, börja spela den försvunna diamanten med sej själv ahha..ne inte så direkt, gången jag har tråkigt ska jag skrika det rakt ut,och svar ja ,ta det personligt ifall jag är med just dej då!

Kommentarer
Postat av: Julia

Den är så sjukt sorglig och lycklig på samma gång! Gud vad man gråter!!

2011-01-02 @ 14:18:47
URL: http://juliastellstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0