skola

hej, somnade 4inatt och steg upp halv 7 typ, och har varit himla pigg idag:Dblir nog tvärtom imorgon, var jättekul att träffa alla i skolan idag och så,dagen gick fort tycker jag, efter skolan cyklade jag(,lägg märke till cykla)till 360 och tränade, sen cyyyyklade tbx..det går inte att cykla man får dammmmp. HAH ursäkta för jag igår skrev att det var Al-Qaida som orsakade kapade plan och det med WTC, men dom hade faktiskt anknytningar till det,men det finns ännu inte tillräckligt med bevis för att det var dom.Det var typ ngn annan som var huvudpersonen till det hela.jajaja nog om det, när jag kom hem såg jag flight 93...var ju verkligen tvungen att göra det.så sjukt bra den är alltså. sen har jag jobbat med so:n därför har jag bara det i huvvet nu och kommer att ha resten av veckan.., NU se klart film med per och camilla ,även kallat mina föräldrar. PUSS
orkar veeeerkligen inte leta fram ngn bild,kändes ansträngande just nu,ni vill vell inte jag ska dö heller..
sådärja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0