idag

hej! började med att vara trött på skolan, blev sedan spårad och pigg och avslutade som trött,chill dag ändå, förutopm att jag hade pluggat in det där a4pappret med spanska ii huvudet i onödan.man blir arghh, sen for jag maja och julia och körde core. hah de var kul och efter HAPPY FEET , shit vad vi skrattade asså det var askul, man dansade och det var roliga människor som var med åså, efter det for jag hem och sent som halv 10 for jag till stan på julias överraskningsparty;)grattis igen!:* det var superkul vi dansade gärnet och kul människor där åså:Dfast det fanns nåra negativa saker om kvällen. tack allihopa iaf! det var typ 40 pers där:D, vi gick till kyrkan och träffade en kul människa:Ohan var en luffare som reste runt på egen hand,  coolt huuh?, haha i slutet körde vi hur många ringar jag och petra fick in i munnen, det var 10 var:]hiih,och lekte madam elr vad det heter, detdär mot en spegel? också vare ngt som lyste i det kolsvarta rummet, läskigt:O, men snart ska jag sova och sooova ut länge idag, känns längesen..längtar redan. skriver senare idag, ha en kul natt<3
INGA BILDER PÅ DEN HÄR DATORN=(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0