hot like feber

tjenare, inte bloggat idag..vill inte ni ska bli smittade;) varit hemma..har feber och förkyld..jobbigt läge. Har legat i mamma och pappas stora säng hela dagen med ca 10 kuddar och 3 täcken..SKÖNT. kl 4 for vi på utvecklingssamtalet och det gick bra, ska fortsätta som jag gör åså typ. duschade nyss och hade i en jättegod inpackning så mitt hår blev jättelent..brukar inte vilja ha det alldeles platt &så men,funkar. har sett film och kollat på bloggar,kläder,ringar osvvvv. nu ska jag se en film tror jag, pussss:D


allla i sverige kmr att ha denhär bikinin för den är slut heeela tiden men den är så sjuukt snygg,så jag måste köpa den.älskar rött
den blir det och
det kan bli för mycket volang om jag köper den första
brukar inte ha baddträkter men jag har hittat en snygg.. (tog denhär bilden från en blogg)
snyggingen..,fram och bakifrån

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0