hej

tänkte lägga upp masssssor med fina med fina bilder, fast  nä justea..dom är ju borta(allla filmer och serier också..). Vi har en extern hårddisk med familjen, så lägger upp bilder därifrån ist..jag tycker att en blogg utan bilder suger
OBSERVERA GAMLA BILDER.
ahha nördz.. bild på mej,emma&syrran från grekland, VI MÅSTE TBX!!
rarwww, sexig bild på mej..
PER OCH LINN:]
jag(rabbit teeth) och emelie:D
jag och simone påskbitches:]
haha, stugan i ammarnäs
jennifer ,PER och jag(HAHAHAHHAHA)
ni ska bara veta hur snabb den där filuren är i backen!snabbLIN med den snygga outfiten
PER MED SOLGLASSÖGON (svar ja, han har fortfarande dom där)
jennifer,MASKEN och RABBIT-JAG
jag hade en pokemon mössa vettni;)
liten,större,större,störst haha kul va
stackars mamma-terrorist som hade bränt näsan:]
mitt kalas:]vill att det ska se ut sådär i år också;)
naaaw så söta! en julia, en frida och en felicia
linnea och jag på inlines:]..
söta julia på en boll:]
bokstavligen TAR på bebisen ahah
syrran,jag, min tremening och julia;)snygga
checkkka örhängerna;)
typ haft långt hår hela mitt liv, förutom när jag hade bebisfjun och i femman,
mamma,jag,jennifer,morfar i kyrkan:] ahhaha sådär klädd var jag på ett dop, jag hade alltså på mej en osa mjukisdress..
mormor är en bra kramare:](snygga lår)
OMG..
HAHA, frågan är varför jag alltid tog bilder UNDERIFRÅN
jag och linnea spelade kubb mot emelie och jennifer;)ändå snyggt att ha sockarna uppdragna till midjan..
här  var sminktiderna inne;) började tidigt:( och har inte kunnat sluta sen dess typ haha, (haha låter alltså soim jag snackar om att röka elr så)
gulliga linnea<3
min naturliga hårfärg,dock så skulle den vara mörkare nu
haha KOJAN linnea och jag sov i;)
felicia och jag badar:D

gulleplopp
jag,kusin och syster:D
jag på fotbollsplanen, (hade egentligen nr 12!!!!)
alla har vell varit pippi ngn gång..?
jag hos mormor&morfar
hebbbe sötnosen är nu död.men han var den ända katten jag inte var rädd för..
jag och syster:*
esmiralda på skolans utklädningsdag(; (visst heter hon så?)
ojoj..
haha kolla butterläppen.., mormor,jag och jennifer;)
fotbollslaget, saknar dom tiderna alltså!
hahah vi hade manikäng, ska verkligen inte lägga upp dom andra bilderna..dom spårar för mke..
spelade tennis mot mamma;)
hottie!älskar min mamma
fotbollsskola;) varför är jag den utåtstickade på denna bild?
som ni märker så hade jag aldrig jeans på den tiden coh inte ofta idag heller..hatar det.
en glad jennifer,emma och linn i ammarnäs:D
hahaha pappaPER<3 friluftsmänniska
hahahaha sådär mke hade vi klätt upp oss på midsommarafton i fjällen:]fast emma du hade ju faktiskt långkjol;)!
MAT emma,ssis& jag
den där bron har rasat nu tror jag..inte stabilt(haha efter vi var på den typ)
haha jag och linnea leker cirkus..
glömt att s'ga att jag kan spela gitarr och se fin ut samtidigt?..
riddare emma äter:]
sis,erica och jag
linnea och jag i kågebadet;)
emma jag och pappa i båten;)
in action
jag,emma och jennifer i boviken;)
jag och felicia i boviken;)
glädjebild
prinsparken;)
linnnea:D
vi blev dom nya "burk-kurtarna" vi trodde vi skulle bli jätterika! haha vi samlade iaf till en stege till våran koja;)
vilken kärleksfull bild på jag coh syrran:] stryper elr kramas?hm..
haha där var vi ute på hemligt uppdrag, dom hemliga agenterna med cykelhjälmar!
favoritbilden på mamma och pappa:]
FORTSÄTTNING FÖLJER IMORGON!!!!!





Kommentarer
Postat av: jennif

dör bara lite. HA HA HA HA HAHA

2011-01-19 @ 00:02:04
URL: http://jenniferleriksson.blogg.se/
Postat av: Julia

hahah gulligt!:*

2011-01-19 @ 21:01:21
URL: http://juliastellstrom.blogg.se/
Postat av: emma

AHHAHAHHA RIDDARE EMMA.........



herregud:(:]

2011-01-19 @ 21:07:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0