13 januari

hej, idag fyller min syster jennifer år:D och hon kom hem igår, har saknat henne! grattis på dej bästa syrran:*
idag på skolan kom jag på när hon trillade med pulkan efter skotern..asså shit vad det var kul och jag dog av skratt och hon låg ihopkrossad typ och mamma "grät" haha big drama. när vi skulle hem från skolan snackade jag och alma med carl och då sa alma "åååh vad jag vill hem nu" carl säger; ska du hem och äta mat?
HAHHAHAHAHAHHAH, jag inte sånt där, varför i helvette frågar man om man ska käka det är ju dumt?små saker kan vara väldigt roliga,jaja, sen höll fast en pakethållare moahah, har varit trött/överpigg idag:Dmen de e skönt hehem, sen har jag legat hemma som en falukorv på golvet för jennifer har fått en filt som jag hade rullat ihop mej till, jag låg och sjöng "jag är en faluukorv..faluukorv..falukorv jag är e" , HAHAHHA imrose när vi skulle sjunga "ja må hon leva ja.." skrek jag " ja må HAN leva, jag må HAN leva"osv tyckte det var askul:]min familia också,dom har typ samma humor, har kollat hockey ikv, fan vad dåligt på slutet alltså.har också gjort spanskaläxan vilket innebär att lära sej en hel a4 sida utantill..elr jag iaf. jaja ska inte skriva mer, pusss! jag har förresten inte nämt hur mke jag älskar mina kompisar, alltid glad när jag är bland dom och gör mina dagar, du som inte är min kompis, känn dej inte träffad;), NU ska jag dra , imrgon efter skolan blire gym med maja och julia, taggar!:Dcore och happy feet(fett) hah, 
vad gör jag?                                               ERKÄNN ATT JAG ÄR BRA PÅ ATT UPPDATERA UTAN DATOR assså utan egen dator(A) BTW, SOLSIDAN BÖRJAR OM PÅ SÖNDAG!!!!!!!ska fan ställa ett alarm en timma tidigare så jag inte missar det ,borde ni också, kom just på att jag är i kyrkan då...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0