osynlig

De var en gång för länge sedan.Ja vaknade mina barn var redan uppe.Dom frgade om dom frgade om dom fick gå ut? Ja sa:

-         Bara om ni är försiktiga.Dom sa:

-Ja de ska vi vara!

Okej sa jag.Vi bodde i ett jätte stort hus med ungefär 30 rum på.Vi hade tre stycken som bodde hos oss dom betalade för att bo där. Jag bodde själv med mina barn för enulängre sedan? Så hörde ja nogot på natten.På morgonen när jag vaknade var han bara borta.De var så hemskt!Då sa jag till dom som fick bo här:

-Jag har blivit läss på att se er här! Dom sa :

-okej då! Då sa ja:

-Ja stick bara! Det kändes skjönt att säga det.Mina barn kom hem!Dom sa:

-Vi går upp och ritar!Ja sa:

-         okej gör det!Dom satte sig och ritade sen sa de ena av barnet :

-         Ja måste hitta pappa ja med sa den andra. Vi for ner för stupbrännan och de var  nästan beck svart ute.  Vi for till gravarna och  letade  den  ena av barnet sa akta där är dom som har bott hos oss spring! Den ena av barnet sa :

-         Dom är döda dom levr inte spring! Vi sprang. Vi såg mamma stod där ute. Vi sprang in i huset och låste dörren dom stod där ute. Dom var nog starka. Jag sa till mina barn :

-         Spring upp och göm er! Dom sa:

-         Okej! Dom fick upp dörren dom var genom skinliga och hade svarta kläder på sig. Då när dom rörde mig och ja vart o synlig ja tängte nej! Nej!Dom döda for sin väg. Barnen kom ner dom sa:

-         Du är o synlig. Ja sa:

-         Ja sa ja  men det gör väll inge? Neä! Bra! Snipp snapp slut!  



tror jag just hade lärt mig göra utropstecken där ahha..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0