life

inte skrivit på lääänge, värdelöst att ni ändå läser min blogg, aaaa;)
i veckan gick jag i skolan som vanligt:Dsen i fredags var med amlma och busade på , i lördags följde alex till hans systers dop i arvidsjaur(??) sen såg roadkill hos han..blev rädd:(, idag varit hos han, HÅLLT I HANS KATT oshiiiit.., är djurrädd, fast ja;}...
sen for jag hem, duschade och sen kyrkan, där var det kul som vanligt hahah, älskar när våran "ledare får en bubbla i halsen och inte märker det, nästa söndag längtar vi till ellerhur;)? då blir det jesuskväll för 96orna där dom bla ska köra sexställningar och smälla ballonger:Dohyess (i kyrkan hallååå?) haha
nuuu ska jag sovaaa:)imorgon har vi halvdag så då blire att vara med daniella:* sen träna!!, puss,lägger upp en bild på mej och sötnosen<3
naaw, svar ja han har herpes på läppen haha sry alex,sanningen svider..det gör även ditt sår ahhahahhaahhaha (ha-ha)
(jätterisig där)  jagvet..lite gay att han har läppstift men whateeever snygg iaf


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0