have you ever done something u can change

heeej! igår fyllde pappaper år så då var jag hemma , ahha jag såg melodifestivalen med min släkt och då sa jag ironiskt; shi vad brolle har en ljus röst!! och då sa mormor; jo jag har faktiskt tänkt på det, håller med dej linn! HAHAHA..jo superljus ellerhur;) kul att hon håller med om allt ,sen for jag till paulina som fyllde år och även theodor, grattis!!!, efter det följde alex hem och har varit med han hela dagen, vi klev upp halv 5 typ haha sen spelade gitarr ,käkademsolsidan, myst och sett halva world trade center..,har även suttit och matat honom..haha,typ sagt; nuuu kommer det ett flygplan brrr öppna porten.. älskar dig!! imorgon ska vi fara ut och käka åså,blir superduper. nuu ska jag hoppa in i duschen . ska inte skriva mer för då sover jag aldrig, men ha en bra alla♥dag imorgon allesammans, puss
jag blev nöjd med håret!!tack simone och daniella litegrann:*
han är bra för att avra så ung:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0