fjälllen-ammarnäs

heej!, idag har ag varit i skolan, haft matteprov..gick asdåligt:(:( hade pluggat på allt svårt ockå kom inget av det..buhu, bara jag får g iaf..(måste få fan)kmr få fan, ihihi
sen for jag hem, orkade inte träna och fick mej ej till stan så jag daniella fo till hockeyn och snackade hela tiden:]det var kuuull:*love u!! för vi har inte "varit med varan på längeee...vilken suger.., PLUS ATT AIK VANN:dtror dom vinner alltid när jag är där;}......luckygirl
imorgon blire skola, sen stan med daniella en kortis och sen gympass för min del, erl core och happy feet haahha, det är riktigt kul:D, sen hem och sen kmr alex kl 8 typ och då far min familj,alex och syrrans kill henDrik till ammarnäs:D!!!!vi ska vara där i helgen bara..åka snowboard,köra skoter också:D:D:D, tar med mej kameran,elr ja snattar ngns i familjen..min har ju gått sönder:(... kmr allltså inte att blogga ngnting, men vi hörs senare, ha en trevlig helg allesammans;)♥ HAHAHAHHA btw, igår natt så var jag tydligen i sömnen och käkade och tog ett glad mjölk, när jag vaknade visste/trodde jag det var en dröm, men sen ser jag mjölkglaset:O..tänk ifall jag börjar gå upp och käka omedvetet varje natt..kmr sluta illa:(hahaha,
en linn med musseband i håret..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0