ewijgwöopihg

tjenare;), igår var jag med daniella i city lääänge, de tvar trevligt:], sen for jag och hade barbell,core och box, maja och alex var där också, idag har jag varit i skolan:D sen hem och sett slutet på mean girls 2 ,mke sämre än förrra...sen for jag på hockeyn med daniella och förföljde fredriik och ludde haha, nu när jag kom hem såg jag på en jätttteläskig film, KAN ITNE NGN KOMMA HIT SNÄLLLA? vet ni hur rädd man blir, jag tror typ att det är varelser överallt.. den heter >the fourth kind<< (maja tipsade;)) SE DEN! den är verklighetssaks  också,jag brukar inte gilla sånna filmer som är overkliga men den här var verkligen inte det:(:(..., NU ska jag duscha sen sova!! 

en liten bild på mej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0