ELF

VI HAR FÅTTT SMINKET NU!!!!!!, shiiit det verkar vekligen braaa och nagellacken>hur snygga färger som hellst. Beställde: "all over stick", 3 nagellack, puder, 2 kajalpennor (en svart,en mörkblå), lösögonfransar, eyelid primer och borstar (11st) och aaallllt det för bara 500 kr ngnting,
ska lägga upp hur och med vad jag sminkar mig med sen, nu måste jag fortsätta plugga till so-provet imorn..shit prov hela tiden :(, PUSS
inte för man ser ngt men, kan visa närmare sedaan.
ett vitt,guldigt och ett rosa som tyvärr ser vitt ut på bilden, orkaar inte visa allt.

Kommentarer
Postat av: Daniella

Sv: <3, HAHAHAH jaa verkligen! jo jag förstår allt;) tack ska iallafall på skolan imorgon så det blir jätte bra:*<3

2011-02-02 @ 10:53:06
URL: http://daniellajatko.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0