ammarnäs

heej, var ju i fjälllen med min familj ,alex och syrrans kille. kan skriva upp vad vi gjorde, 
*åkte skidor/snowboard (trillade i liften)
*jag och alex mot jennifer och hendrik i tecken( vi förlorade och jag blev sur)
*skrattade åt min pappaper
*låg över alex jennifer och hendrik både dit och hemresan,
*körde skoter med alex och janne
*när jag och alexander satt i pulkan efter skotern så välte den nästan..buhu läskigt,körde fast med skoter
*puttade alex ner i snön när han kissade, (mohahah)
*spelade "vem där" haha deprimerande spel alltså
*varit på tjollerhumör i bilen..hihi
orkar inte skriva ngt mer,
här kmr några bilder;)
alex och jag

vi skulle ta en emobild..haha
där hade skotern fastnat HAHA
hahahahah yeaaah



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0