55555

hejjjjj ledsen att jag inte har skrivit på ett tag.., alex har varit här hela tiden så har inte orkat då; igår var jag med matilda<3 idag gjrde jag sv nationella och ja det har hänt kul saker också hela tiden, men känner inte för att blogga ngt:(.., jag ahr förresten sett halva mean girls 2 , den är mycket sämre än 1an men ska fortsätta se den sen kanske:D, nu ska jag träna tror jag, sen plugga sen kmr vell alex ,blir en chill dag<3 haha ett cpbarn sa idag att hon brukar ställa ett alarm kl 5 på natten för att gå upp och lägga tuggummin i ryggsäcken så hon kan tjuv ha det på skolan;)kanske ska börja göra så jag emd??
tänkte ni hade glömt bort hur jag såg ut?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0