väääärme

jag berättar inget om igår men kvällen blev iaf lyckad;)ja förutom några småsaker, kom hem typ halv 10 i morse och ahr inte kunnat sova sedan dess. Jag har även tagit fram min mopppe som stod längst in i skjulet så jag var tvungen att lyfta ut sakerna..(MASSOR), sen ladda batteriet ,tanka den och he i olja, så nu är den reeady to go!
NU hålller jag på att göra min klar för jag och daniella ska fara till stan och kolla och fika kanske, sen HOCKEY!
IKV ska jag vara med daniella,joffe och petra så vi hittar på ngt roligt. NU måste jag skyndaa mig!
btw..underbart väder idag..
< KOLLA VILKEN LÄSKIG MÄNNISKA,jag tror helt serriöst att det har kommit in en djävul i min kropp där..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0