torsdag igen

dagarna går sååååå snabbbt just nu, chill dag i skolan, kemiprovet tycker jag var lätt. efter det for jag och daniella på stan och jag shoppade jättemke på bikbok..hehe, hon också;)  (Sry jag köpte inte tjockiströjan dj:]...) hhiiih hysteriskt skratt..
efter det for jag hem och matilda kom hiiit:D vi snackade,tjollrade på, såg DU ÄR VAD DU ÄTER♥ det programmet är så rusktigt bra, hur kan en människa lixom tappa 11 kg på 4 veckor..SJUKT duktigt. efter hon varit duktig och cyklat hem så såg jag såklart hockeymatchen... shit vad spännande, minns när jag var på ladan och det blev 7 perioder..då har man rätt dåligt tålamod, nu ska jag sova, NP i engelska imorgon,hoppas det går bra (tack för lycko-sparken)
NATIII
haha ser ut som det är avkapad en linje mellan våra skallar,bild från i somras, kollla hur sjukt bra hon passar i rött hår!!!!

Kommentarer
Postat av: Daniella

HAHAHHAHHAHAHAHA TJOCKISTRÖJAN.... tack för den, du skiter alltid i det..

2011-04-09 @ 06:18:28
URL: http://daniellajatko.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0