MATILDA<3

idaaaaaaag fylller MATILDA ÅÅÅR!! 16 år och redan efter en timma några minuter som 16åring kände hon sig äldre och var vääldigt nöjd med det! Hopppas du får en jättebra födelsedag med mat och sånt.ahha skoja men vi ska käka kina mat så..var tvungen att skriva så.
Måste skriva lite om henne. Vi har känt varandra i snart 4 år tror jag det är, och blev bra vännner på en gång! Mitt första minne med henne var när jag hon och pao var hemma hon pao och vi bakade chokladbollar och skulle se på harry potter.. (jag är ingen stor diggare av det men..ehhe), så efter det trodde jag att hon var helt besatt av harry potter och det var hon också<<3. sen dess har vi varit med varandra mke och det har aldrig gått mer än 3veckor tror jag..ändå bra va?eftersom vi inte går på samma skolor osv. Sommmarloven har varit kung med henne och allt annat, kan berätta vad som hellst och hon finns alltid där, och jag finns här♥ . varit med om hiimla mycket tsm och mer skare bli! (haha lät som du skulle dö där elr ngt) nää det gjorde de inte alls vad snckar jag om...JAG ÄR TRÖTT..,  jag älskar dig vännen min!
nu kommer bildbomb! haha herregud dessa tider alltså...
<ahahah var bara tvungen
haha fyfan om blikar kunde döda..
haha.. "ibalnd är jag på det här humöret"
haha sry:(men hade jag ngt val elr:]?
chillarn bak i bilen;)
haha jaa vad ska man säga-.., nu ahr jag bara laggt upp bilder på oss men tycker det var roligast, orkar inte lägga upp fler ..

Kommentarer
Postat av: MATILDA

NAAAAAAAAAAE VAD GULLIGT INLÄGG!!! hahahah nää jag ska inte dö hahahahahahah.......... ÄLSKAR DIG MED!!<333



Shit vilka bilder:O så jävla roligt att kolla på, visste inte ens att bilder från 6an/7an fanns fortfarande=]<3

2011-04-16 @ 15:58:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0