du känner inte mig

idag efter skolan for jag pertan joffe och dana ut och sprang..elr okej powerwalkade kanske vi ska säga;). det var skönt ändå. Sen for vi och handlade på ica till imorgon när ett helt gäng tjejer ska vara hos Ellen och ha himla trevligt. Skulle egentligen vaara med Sanna ikväll men jag fick mig inte dig och hon inte hit:(så det får bli en annan dag.., tar det bara lugnt, har hållt  på somna 100 gånger typ.. jättetrött. det är inte ofta jag är hemma på helger men ibland behövs det som:) har hunnit se på The roommate som Alicia tipsade om, dunderbra film!! se den
tips på en hemsida om du inte har något att göra: http://vadskajaggora.nu/ <<<< det ultimata,den hjälper dig




en skräckfilm som är värd att se,elr rättare sagt en psyko-film

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0