Robin Hood

ikv var jag hemma eftersom jag är sjuk, "såg" nyss Robin Hood med familjen, ahahha tycker inte om sånna filmer,så jag satt och gjorde grimaser halva filmen tills jag gick och badade,pappa blev så less på mej så han sa, "GÅ TILLBAKS TILL DIN DATORN OCH TITTA PÅ DIN FETTO-BAKRUNDSBILD.."hahhaha,(har ett fetto som bakrundsbild) så det dog jag åt ett tag, NU sitter jag och lyssnar på min bästiga spotifylista,
Förövrigt ikv så har jag sett på idol också, och min älskade Sebastian gick vidare.. <3jag vet inte om jag tycker han ska vara blond elr inte, men det blonda var lite mer gulligt, nu är han som mer snygg, haha nog om han;)
Vet inte när jag ska sova, kände för att se på Karlsson på Taket..fast jag vet inte,

:*

Kommentarer
Postat av: shanelle

HAHAHA men linn :( sluta mobba fetton & mongos (A)

2010-09-26 @ 13:28:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0