hemmmma

Hej:D, igår var det jag matilda lisa elias och erik i matildas stuga:D,vi såg film ,bastade ooosvv,och ja..såklart fick vatten över sej av ellias,TACK SOM FAN, jaa men sen somnade jag under typ den 3e filmen haha och vaknade när killarna hade farit:]det är så det ska va,ellerhur:D btw,jag körde moppe SJÄLV i skogen,det var kolsvart och jätttteläskigt, jag fick för mej att om ja kollade i backspegeln så skulle det sitta ett spöke på moppen,bakanför mej ..men jag kollade inte så det kan ha varit ett där:(, jag vaknade 10:10 prick av mitt jävla alam,nog för jag ahde ställt det själv men ändå ehhei, för jag coh dana skulle och se på en hockeymatch i koppar,men sen fick ja veta att den började kl 4:(...s¨nu vet jag inte hur det blir för jag ska typ på konfautbildning kl halv 7 för att det är större chans att man får sommarjobb coh sånt shit då,så lite smart,också måste jag plugga nu:(för ja varit sjuk,aja
KUL söndag?..hatar att göra saker på söndagar:(
(min tå har gått sönder)
:*

Kommentarer
Postat av: MATILDAAA

VAD FAN SKA JAG DÖDA DIG ELLER:O VAKNADE JAG 10 ÖVER 10 FÖR ATT DU SKULLE PÅ EN MATCH 12 SOM INTE ENS VA:o:o:o:o ÅÅÅÅÅÅ JAG TROR ATT JAG DÖR:(:(:(:(



fast jag kom på en annan greej om konfagrejen om jag orkar inte skriva så ´påminn mig om att jga ska säga det sen!!<3:]

2010-09-26 @ 22:06:34
URL: http://matildaaol.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0