sjuk4

ahha snart ståre vell sjuk100 och då är jag vell död elr ngt, så varna mej innan dom siffrorna kommer, 
idag ahr jag pluggat biologi och haft huviudvärk, jevlar vilken bra kombination, nu tror jag heeeeeeeeelt serriöst det inte rymms ngt mer i min hjärna,så ingen mer information till mitt huvvud,  imrgon blire skola iaf,sen måste jag nog hem och sova eftersom jag kmr vara vaken länge inatt och plugga,känner att ja inte kan det hära:(men de löser sej, pususususupuspuspssssss:*
love cambilder..

Kommentarer
Postat av: Daniella

sv: haha linn, vi vill ha dom svarta!! hihi tackk:*

ojjojojo ahmagaad, ;);)

2010-10-29 @ 18:14:10
URL: http://daniellajatko.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0