sjuk3

var hemma idag meee, jag har sovit hela natten och dagen idag ,heeelt sjukt!, och min kära syster har lämnat mej här hemma i lite mindre än 2 veckor;(,hon ska till sin kille i uppsala, under tiden får jag ha hennes rum, men jag vill ändå att hon ska vara hemma<3<3 snäll jag är va, hahha idag har mama sakt att jag har pianofingrar <på tal om ingenting, jag har även sett på kungarna av tylösand,det sista avsnittet,det är så himla bra och händer så sjukt roliga saker där,fatta kul att vara med om ngt sånt där,
HAHAHAH matilda jag fick ett skrattanfall idag när jag tänkte på kamel gick mot oss och när han var en meter ifrån skrek jag;kolla matilda det är kameel!! och pekade och hon kollade upp pch sa; OJJJ!! hahah asås fyfan avd kul de tvar,ojojoj 
hHAHAHHAH vi tror att parviz står i trappan och väntar på sina kakor,han vägrar att fortsätta gå om han inte får dom!!!! så bäst ngn är snäll med honom, shiit vad jag har kul nu,ni anar inte,
nu ska jag sova,puss&hej!<3
lite halvgamla bilder på mej och syrran<3

Kommentarer
Postat av: matildaaa

HAhaHAHA alltså shiiiittttttt det var så jävla kul hahahaha:( snyggaaa bilder btw!!<33

2010-10-28 @ 19:39:41
Postat av: jenniiif

nååå puss pådej :*<3

2010-10-29 @ 12:35:46
URL: http://jenniferleriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0