sjuk dag2

idag var jag sjuk cokså, den där nedrans människan har inte försvunnit, idag har jag sovit sett poå tv sovit varit hos farmor&farfar för farfar fylllde år och så, mormor har visat att hon köpt en apa som hon har i sin bil:]den var söt tycker jag, jag ahr varit allmänt inte glad idag, elr vissa studer, HAHAH ikv såg jag på¨bartenderskolan och då var en kille som sa att ahn inte tog av sej tröjan för att han skulle och äta på restaurang ,ja skrattade i flera minuter åt det,asså han var jättteful coh det var bortförklaringen,för ingen av hans snygga kompisar hade tröja på sej, ja skulle kunna skiva hela natten om hur kul jag tyckte det var men nejnej, nu ska jag duscha så får vi se om det blir skola imooorgon, natttiiii pussgurkor:*
puss,vilka jävla fula miner det var,stå UT elr in

Kommentarer
Postat av: Daniella

sv: hahah jag vet, vi måste spela in en ny lite snyggare film haha:] jo jag vet det.. puss, du måste bli frisk innan imorrn för då är det ju hockey?!?!?

2010-10-27 @ 14:17:54
URL: http://daniellajatko.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0