relaxar hahhah

jaaaaahej, igår glömde jag att blogga men igår iaf var jag på skolan sen så såg vi bio med skolan,vi såg på sebbe, det var typ en gråtgfilm men ja satt och skrattade igenom hela:(..,jaja menm sen så var jag på stan oosv sen for jag på daniellas sångövning, hon sjunger så fint! efter det for vi hem till henne och busade på som vanligt:D,och nu idag vare skola sen nu ipvips är jag hemma ,HAHHA på vägen skrev alma till en gubbe; snyggg rumpa rumppelle osvosv och fick ett fuckU finger tbx, jag ahr film  på det, måste tytp lägga upp den:Dpåvägen hem försökte jag komma på alla roliga saker jag ahr sagt idag hhi ganska många:]:], ja men sen ska jag på stan med daniella och sen ikv ska vi till alma som fyller år, grattis! det kmr bli kul,sen ska daniella sova hos mej:D, mmmen nu ska jag dö hejdå, (ring inte polisen), pusss:*
s¨å serriös så:)btw ja har skadat min hals idag, så blommor skulle vara snällt:)ha en bra dag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0