ojojoj

heeej odag vare skola sen så GICK jag coh daniella till stan:*, GALEN kväll:Dhahah, jag var med daniella,petra,alma julia&alicia&&&MEJ SJÄLV<3 vi såg på när jag var liten haha herregud:D cohhhh sen så var vi i köket och kastade apelsiner på varan och dfet slutade med att det blev krig så jag fick SPRUTGRÄDDE FULLA MEJ hahahah fyfam vad ekkligt och petra apelsinen, vii like iit, nu har jag duschat bort det och är nöjd:], tack för kvällen iaf:D!&daniella att du städade:*:*!&andra, nu är man gift och otrogen, jaja emn nu ska jag sova för ska upp tidigt, kl 12 för det är hockey kl 4:Ddet blir kuöligt, ha en bra natt ,pussisar:*

haha fyfan kolla håret...jag SPYR,alltså inte bara att jag säger spyyyr, uitan spyyyyyyyyyyyyyyyyrspyrspyrspyrspyr;( 


Kommentarer
Postat av: apelsintjej

HAHAH tack så mycket för kvällen linn! :D våran lilla fight i köket ägde ju! ;*

2010-10-23 @ 13:15:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0