.lijwgepwe

iiiiiidddag skolaaa sen hem se avsnitt av harpers island sen till mormor&morfar i boliden och se idol(sebastian gick itne vidare;(;(;(;(;;((;;(;( )fast dettt var ändå braa som gick vidare HAH aja, sen for vi hem och ajg såg klart harpers island och nu är jag fan deprimerad över hur det slutade, sättt lixom 13 avsnitt och det slutar som ett dött kryp assssssssså serriöööös:(:(vet ni hur ledsen man bliiiiirrrrr, ;( ;( jag är stenserriös,elr sten var kanske att ta i och nu är jag så statanstrött så jag somnar ipvips hela tiden hghii nu gjortde jag det igen ihthithi, jaaaaaaaaaaaaja men nuuu ska jaag slå av datonr(trycka av den*)) och ja ochs ååå pussspuss :*
aniiiee: "YEEYYY" ,bara ja som fattade det där ihhi hihi ihih:*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0